کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9165 | مشاهده و دانلود: 737702847 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/11 | اعضاء: 316412 | نظرات: 37893
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

روش جدید برگزاری جلسات با آپدیت Google Meet

به گزارش سافت گذر، با شیوع کرونا بسیاری از افراد از جمله کارمندان، دانش آموزان و دانشجویانی که مجبور شدند در خانه بمانند و از آنجا کارهایشان را انجام دهند، روی به استفاده از برنامه های برقراری تماس ویدیویی آوردند.

Google Meet گوگل میت گوگل

یکی از این برنامه ها Google Meet بود که تا کنون تغییرات زیادی کرده ولی به نظر می رسد این تغییرات همچنان ادامه دار است. این اپلیکیشن که بیشتر توسط شرکت ها استفاده می شود، حالا آپدیت شده تا روش جدیدی برای برگزاری جلسات ابداع کرده باشد.

مثلاً حالا اگر دکمه New meeting را بزنید، سه گزینه خواهید داشت: Create a meeting for later (برگزاری جلسه در زمانی دیگر)، Start an instant meeting (برگزاری جلسه فوری) و Schedule in Google Calendar (زمانبندی یک جلسه در تقویم گوگل).

اگر گزینه سوم را انتخاب کنید، باید در تب جدید به تقویم گوگل بروید تا برگزاری جلسه ای را برنامه ریزی کرده و اجازه دهید جزئیات مربوط به آن به صورت خودکار نوشته شود. البته کاربران همچنان می توانند یک کد یا اسم مستعاری برای پیوستن به یک جلسه را وارد کنند.

این آپدیت در روزهای ابتدایی هفته جاری منتشر شده ولی عرضه آن ممکن است تا 15 روز به طول بینجامد. تغییرات جدید Google Meet به دست همه افراد خواهد رسید بنابراین مهم نیست حساب کاربری در حال استفاده تجاری است یا شخصی. ذکر این نکته نیز الزامی است که کاربران Workspace Essentials گزینه Schedule in Google Calendar را نخواهند داشت و فقط امکان بهره گیری از دو گزینه دیگر را دارند.

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48349 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/10/22 تعداد مشاهده: 2194
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر